click cnie .. ;)

Followers

Tuesday, July 26, 2011

4

ReSuLt UPU yG mEngEcEwAKAn..... sobb.sob....=(

perghh....da berdebu aq pnye blog...

lame btoii tak update..
ni la dikatakan PEMALAS.....wahahahahah=D

malas nak melalut panjang lebar straight to da point oke ^^
tanggal 15 JULAI 2011...merupakan satu hari yg sgt2 bermakna dalam hidup huhu...
apekah?? nak tau??
result upu aq kuar...huwaaaa menggeletar mase nak masuk num ic....
klikk masukk....adesss sumpah perasaan tak happy mase tu kecewa gler!!!
apsalll???
sebabnye hurmmm xdapat UPM ....
PENDIDIKAN terutamanya....
but...
i think positive...
aq kira beruntungkan dapat gak tawaran u antara beribu2 org yg bersaing tuk mndapat tempat...
so aq kena BERSYUKUR!!
 aq sdar n  aq bersyukur sgt2  
aq bakal menjadi STUDENT U!!

MAHASISWI IJAZAH SARJANA MUDA EKONOMI DENGAN KEPUJIAN
UNIVERSITI UTARA MALAYSIA....

jap2 usha bawah ni ea..


ahahah ni la logo UUM ^^
bangga kowt bakal menjadi student u yg ternama camni..ekekek...
btw aq syukur sgt2...
terima kasih Tuhan
terima kasih ibubapa ku
terima kasih guru2 ku
terima kasih kawan2ku
aq berjaya...
alhamdulillah ^^




suka? like la..:)

4 pesanan untuk saya:

Nabila Huda said...

awak patut bersyukur dapat masuk u walaupun bukan kos yang awak nak. tapi saya ni, x dapat.. tahniah ye..

Cik Bell said...

tak pe ziera,,yg penting khidupan slpas nie..
kita sama2 dapat dekan yer.. :)

Mohd Shahrul Naim Fauzi said...

Salam.Tahniah...tak apa tak dpt pendidikan pun,mgkin apa yg kita dpt ni terbaik utk kita.DIA lebih tahu,kan?Mungkin apa yg kita dpt ni lah yg dpt jadi jalan utk kita berjaya d masa akan datang...Kdg2 apa yg kita rasa trbaik utk kita,tak beri apa2 kebaikan utk kita & kdg2 apa yg kita rasa bukan terbaik utk kita,itulah yg betul2 bagi kita kebaikan...wassalam..

Lovender Violet said...

nabila huda : terima kasih..ye saya tau saya patut bersyukur..skrg sy bersyukur dgn kurniaan Alah..mgkin ini yg terbaek utk saya ^^


bell :terima kasih bell..insyaalah kita sama2 menuju kejayaan oke ^^

Mohd Shahrul : terima kasih awak...btoi kata awak mgkin ini yg terbaek untk saya yg telah ditentukan ALLAH..saya terima dgn rasa bersyukur...