click cnie .. ;)

Followers

Saturday, May 21, 2011

7

mood :ceria dapat temuduga^_^

winkkk....wink....^_6
ni dia bukti aq berjaye melepasi ujian kedua nak jadi cgu:

1: Medsi
2:Result dapat Temuduga
3:Semasa Temuduga
4:Result Temuduga
5:Result Permohonan UPU (dapat tak cikgu heee)

EMENTERIAN PENGAJIAN TINGGI MALAYSIA
Aras 1-3, Blok E9, Parcel E, Presint 1
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62505 PUTRAJAYA
SLIP MENGHADIRI TEMU DUGA
(untuk dibawa ke pusat temu duga)
NAMA:AZZIRA SHAKILLA BINTI MOHAMAD ZUBIR
ALAMAT:KAMPUNG TANJUNG ARA, JALAN SIPUTEH
32800 PARIT
PERAK
PILIHAN PROGRAM PENGAJIAN YANG DIPANGGIL UNTUK TEMU DUGA:
Pilihan 1
:
PT05 BACELOR PENDIDIKAN (PENGAJARAN BAHASA MALAYSIA SEBAGAI BAHASA PERTAMA)#
Pilihan 2
:
AT33 PENDIDIKAN (GEOGRAFI)#
NO. KAD PENGENALAN/ MYKAD:
ANGKA GILIRAN:A0106D00259
TARIKH DIKELUARKAN:21.05.2011
BIL
TEMU DUGA
TARIKH
MASA
TEMPAT
1.
Temu Duga Program Pendidikan Bagi Permohonan Kemasukan Ke Program Pengajian Lepasan STPM/Setaraf Sesi Akademik 2011/2012
26 MEI 2011
9.00 PAGI
BILIK 6
TADAHAN UTARA, KAMPUS SULTAN ABDUL JALIL, UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS
35900 TANJUNG MALIM
PERAK

Catatan:
  1. Sila bawa slip ini ke pusat temu duga yang ditetapkan.
  2. Kegagalan membawa slip ini menyebabkan anda boleh dihalang daripada ditemu duga.
  3. Sila DAFTAR di pusat temu duga 30 minit lebih awal mengikut tarikh dan masa temu duga seperti yang tertera dalam slip.
.................................
TANDATANGAN CALON

[KEMBALI ]


hai kawan-kawan....
camner da puas hati ke?
mest terasa penantian kita berbaloi kan..
result temuduga pendidikan da bley semak...hoorayy!!
happy gler...heheh padahal semalam punye la tensenn kan....
tu la dia dugaan tok kita...
hadoi camner ni dugaan semalam pon cam lemah je nak tempuh
bakal cikgu kena kuat kan2.....
so pasni  kita kena kuat dan jgn cepat putus asa dan bnyak la bersabar oke!!


emmm dok2 happy saya sdey juga kepada kawan2 yg x dapat temuduga nih...
kawan2 xmoa sdey2 k..past da hikmah disebalik tu..
mungkin kejayaan anda di bahagian lain,...
rezeki anda bidang lain....
so juz happy k...doa bnyak2 semoga dapat apa yg dihajati selepas ni...


kepada yg dapat temuduga ni pon jgn terlalu EXCITED ok..ni baru ja temuduga...blom tau ag kita lulus tau x kan....so prepare awai2 oke...
 mmg da org kate...." alah baru temuduga dah happy nak gila.."
ade ke aq kesah?? ahahha
happy nisbagai penaik semangat...mane tau lulus...
kira dapat temuduga ni da sebelah kaki smpai jadi seorg guru...
sokong tak??? huhu....dapat merasa sebelah kaki dulu pon da happy
klu lulus temuduga ,,DOUBLE happy  heee ^_^

ape2 pon doa la bnyak2 kepada ALLAH semoga segala urusan kita berjalan lncar oke...
kawan2 doa sama2 k
wish to all student PRA UNIVERSITI berjaya masuk U xkira camner pon jalan korg
LOVE u all..muahhxxx!!!








suka? like la..:)

7 pesanan untuk saya:

Ahmad Safuan said...

tahniah2...dengan ini saya mengucapkn selamat datang ke dalam dunia penddikan..dunia yang penuh warna warni...=)

Ahmad Safuan said...

tahniah2..dengan ini saya mengucapkan selamat datang ke dalam dunia pendidikan..dunia yang penuh warna warni..huhu..=)

cikflower said...

Tahniah buat awak. =)

Malangnya,saya x dapat.

tapi itu bukan malang! tapi ALLAH bg ujian kat saya kot,Insya-Allah.

Tahniah yer..

:)

sheera exzrell said...

CoNGRatZZZ!!!!...i ReaLLy WisH i CAn Be A TeaChER BAcK TheN...;(

Lovender Violet said...

safuan: tq doakan kita lulus k=)

Lovender Violet said...

cik flower: tq..mungkin rezeki awak ditempat len..doa bnyak2 k..btw doakan kita lulus ea

Lovender Violet said...

hani : tq tau....doakn kita berjaye ye